Borettslaget har inngått avtale med Telia for levering av TV og internett til alle boenhetene, og overgangen starter gradvis neste uke.
Avtalen inkluderer:
- internett:
- hastighet 1000/1000 Mbps
- trådløst bredbåndsmodem med WIFI6
- TV:
- Telia Play-boks med opptak
- 15 faste TV-kanaler og 50 poeng du kan bytte så ofte du vil. Du kan f.eks. se på Netflix på dagtid og bytte til Prime på kvelden.
Før installasjon
Før montøren kommer til deg vil du få en sms fra Telia med informasjon om ditt kundeforhold. Du vil da ha mulighet til å gjøre endringer i kundeforholdet ditt på «Min Side» på Telia.no.
Trenger du hjelp til å gjøre endringer på ditt kundeforhold, eller har andre spørsmål knyttet til overgangen til Telia kan du ta kontakt med deres leveransesupport på 21 90 60 50 (åpningstid mandag–fredag kl. 08-20).
Husk også å kontakte Telia hvis du har mobil fra Telia, da får du nemlig fordeler som dobbel data på mobilen og 10 ekstra TV-poeng som du kan bruke på flere kanaler elle strømmetjenester
Installasjon
Entreprenør Hancom AS utfører installasjoner i perioden 14.–17. januar. Alle skal ha fått en lapp på døra eller i postkassen med dag og tid for installasjon. Hvis du ikke er hjemme til den dagen du har fått vil det bli flere muligheter for gratis installasjon.
Under installasjon vil dere også få tilbud om kostnadsfri oppkobling og gjennomgang av den nye TV-boksen.
Når installasjonen i din bolig er gjennomført, kan du starte å bruke Telia sine TV- og internett-tjenester.
På Telia sine sider kan du finne ut hvordan bruke eget utstyr og også se TV hvor og når du vil via Telia Play-appen.
Retur av Telenor-utstyr
Det er viktig at alle tar vare på utstyret fra Telenor. Alle vil om en stund få en returlapp fra Telenor som skal brukes til å sende Telenor-boksen tilbake. Montøren som kommer innom deg skal ikke ta med boksen.
Boksen fra Global Connect (internett) skal ikke returneres og kan kastes som el-avfall.